טיפול בחרדה דנטלית

מחזירים את הביטחון והרוגע למטופלים עם עבר טראומתי וחרדה

"הוא רופא מקצועי. עד שהגעתי אליו הייתי כמו ילד קטן, פחדתי מרופא שיניים, הרבה סבלנות, מקצועי. אני לא מוכן ללכת לרופא אחר!"

עמוס כנף
יו"ר העמותה הלאומית הישראלית למושתלי כליה ומטופלי דיאליזה, כפר סבא

טיפולי שיניים נתפסים אצל אחוז גדול באוכלוסייה כמפחידים, ואף ישנו אחוז מהאוכלוסייה שסובל מחרדה מפני טיפולי שיניים. החרדה עשויה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות – מקוצר נשימה ועד פחד ממשי מפני הטיפול. מעבר לצוות סבלני וקשוב, אשר נבחר בקפידה עם דגש על רמת יחסי-אנוש גבוהה ותהליך טיפול בקצב של המטופל.

במרפאתנו מבצעים טיפולים באמצעות מגוון מכשירים, המיועדים להפחית את רמת החרדה של המטופל:

גז צחוק

זהו האמצעי הנפוץ ביותר להורדת מפלס החרדה. שמו הרשמי הוא "נייטרו-אוקסיד" על-שם ההרכב הכימי שלו. הגז מפיג חרדה בכך שהוא מספק תחושת ריחוף, "שמנתקת" בין המטופל לטיפול. ניתוק זה מאפשר לרופא לעבוד ללא חשש כי המטופל יהיה מודע למהלך הטיפול. השימוש בגז צחוק בטוח לגמרי כשהוא מתבצע באופן מבוקר תחת השגחת רופא שיניים. התפוגגותו המהירה שלך הגז מאפשרת למטופל לחזור לשגרה מיד בתום הטיפול.

סדציה (הרדמה או אלחוש)

טיפול זה מטשטש את תחושותיו של המטופל ומאפשר לו להיות רגוע בעת טיפול השיניים. הטיפול מתרחש בעזרת תרופות להרגעה מקומית, ולכן אינו דורש רופא מרדים. כמו כן, הוא אינו מביא את המטופל למצב של חוסר הכרה או חוסר תגובה, אלא מאלחש את הכאבים שעלולים להיגרם מהטיפול. שימוש בגז צחוק נחשב גם הוא לטיפול בסדציה.

Call Now Button